آغاز اجتماع مردمی حمایت از «طرح نور فراجا» در مشهد + فیلم بلاتکلیفی ۴۵۰‌هزار هکتار از اراضی ملی خراسان رضوی شهروند خبرنگار | درخواست ترمیم آسفالت در بلوار شهید آوینی مشهد + پاسخ شهردار مشهد: کلان‌شهر مشهد در زمینه هوشمندسازی پیشرو است هوای هشت منطقه کلانشهر مشهد امروز پاک است (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بزرگراه‌ها و معابر شهری مشهد | فوت راکب موتورسیکلت در تصادف با اتوبوس و سواری (۱۲ اردیبهشت۱۴۰۳) اعمال قانون ۱۸۳۸ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۵۶ دستگاه خودروی متخلف توقیف شدند (۱۲ اردیبهشت۱۴۰۳) روایت مدیرعامل قطار شهری مشهد از سختی‌های ساخت خطوط مترو | ۴ هزار نفر ۲۴ ساعته در اعماق زمین پهبادهای آتش نشان، یک ضرورت مهم ایمنی برای مشهد است اجرای طرح اهدای کلاه ایمنی به موتورسواران در مشهد با همکاری شهرداری و پلیس احداث قطار «مشهد - گلبهار - چناران» سرعت می‌گیرد رینگ پیرامونی و پارک خطی بوستان کرامت مشهد مرداد ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد گذری بر تاریخ انتشار نخستین نشریه‌های طنز در مشهد| تلخ و شیرین فکاهی نامه‌ها در ارض اقدس ویدئو | طهوریان‌عسکری: طی ۲ سال اخیر تحول مطلوبی در حاشیه شهر مشهد رخ داده است گفتگو با مخترع نمونه خراسان‌رضوی | بومی‌سازی قطعات و تکنولوژی ریلی ضروری است بیش از ۴۰ درصد متکدیان در مشهد، معتاد هستند | برخی خود را به شکل «زنان» درمی‌آورند انسجام ترافیکی در جنوب شهر مشهد رونمایی از نخستین چاپ‌برگردان روزنامه ادب
سرخط خبرها

ساماندهی و نظارت ویژه بر خانه مسافر‌های مشهد | خانه مسافر‌های بدون مجوز پلمب می‌شود

  • کد خبر: ۱۸۳۲۷۲
  • ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸
ساماندهی و نظارت ویژه بر خانه مسافر‌های مشهد | خانه مسافر‌های بدون مجوز پلمب می‌شود
معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی گفت: هزارو۲۰۰ خانه مسافر ساماندهی شده است. دستور استاندار این بود که این خانه مسافر‌ها بدون مجوز نباید فعالیت داشته باشد و باید پلمب شود.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حجت گنابادی‌نژاد امروز، ۱۸شهریور، در جلسه خدمات سفر شهرستان مشهد که در محل قرارگاه عملیاتی خدمات سفر برگزار شد، اظهار کرد: پارکینگ و سرویس بهداشتی جزو مواردی بوده که افزایش کمّی و نحوه استفاده آن با تسهیلگری مناسب جزو اولویت‌های حوزه خدمات شهری قرار گرفته است.

وی افزود: در دوره‌های قبلی در زمینه سرویس‌های بهداشتی کمبود داشتیم، اما استاندار بیان کرد که از سرویس‌های بهداشتی هتل‌ها و اماکن اقامتی استفاده شود. قرار شد برای تکمیل این سرویس‌ها اقدام شود.

گنابادی‌نژاد گفت: تاکسی در فهرست نارضایتی همه دوره‌ها در زمینه تامین، نرخ و نحوه کنترل قرار داشته است. نظارت بر تاکسی‌های اینترنتی نیز باید ‌طورویژه انجام شود که برعهده تاکسیرانی است. راهنمای زائر از نظر افزایش پایگاه‌های موجود و فعالیت آن‌ها از موضوعات بسیار مهم است. گاهی ما در پیک‌های زائر به این پایگاه سر زدیم، اما تعطیل بود که این موضوع باید تعیین تکلیف شود.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی با اشاره به ضرب‌الاجل سه ماهه برای ساماندهی خانه‌مسافر‌ها تصریح کرد: هزارو۲۰۰ خانه مسافر ساماندهی شده است. دستور استاندار این بود که این خانه مسافر‌ها بدون مجوز نباید فعالیت داشته باشد و باید پلمب شود. این موضوع باید در سطح وسیع نیز اطلاع‌رسانی شود تا زائران در خانه مسافر‌های غیرمجاز استقرار پیدا نکنند.

وی ادامه داد: امسال لیست صدهزار نفره به ظرفیت اسکان اضافه شده است. مدیریت و راهنمایی زائر در حوزه اسکان بسیار مهم است. ما زائر را به زائرشهر و قاسم‌آباد فرستادیم و بعد اماکن اقامتی اطراف حرم و بافت مرکزی خالی بوده که این مشکل مدیریت است و باید پلکانی تامین کنیم. نرخ شناور در واحد‌های اقامتی نیز ملغی شد.

گنابادی‌نژاد گفت: در حوزه نان و نانوایی نیز فرماندار صریح بفرمایند کافی است برای ما کفایت می‌کند. در زمینه فرهنگی برنامه در مسیر بهشت باید پیامی داشته باشد؛ صرفا دویست مجموعه کنار هم جمع شوند، یکی صوت پخش کند و دیگری چای بدهد، کافی نیست. باید تابلوی میزبانی شهر مشهد باشیم و مردمی باشد. نباید اجازه دهیم ادارات غرفه بزنند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی عنوان کرد: در این ایام باید به کشف حجاب به صورت ویژه توجه شود. پذیرفته نیست که در دهه پایانی صفر فردی با شرایط دیگری به مشهد بیاید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->